Mocht u om welke reden dan ook, niet geheel tevreden zijn met uw aankoop …
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Daarna heeft u nog 14 dagen om te zorgen dat het product binnen de 14 dagen termijn terug bezorgd is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@hetmillushandelshuis.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending en de nieuwe verzending van het andere product.”
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
U heeft na uw 14 dagen annulering termijn nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen viainfo@hetmillushandelshuis.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Bij Het Millus Handelshuis hebben wij tevreden klanten.
Als u niet geheel tevreden bent met een aankoop, nemen wij dit artikel graag terug en begeleiden u naar een beter passend product of geven uw geld terug. Natuurlijk is dit niet van toepassing bij speciale bestellingen of maatwerk artikelen.
In overige gevallen hanteren wij de volgende regels:
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetmillushandelshuis.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Retouradres; Retourservice. Het Millus handelshuis Berken 5 5763BH Milheeze Nederland email; info@hetmillushandelshuis.nl
- Bij Het Millus Handelshuis mag u binnen een termijn van 14 dagen( retour melding termijn) na ontvangst van uw bestelling, de order of delen daarvan, zelfs zonder opgaaf van reden, annuleren. Na de 14 dagen retourmelding termijn heeft u nog 14 dagen de tijd om het artikel retour te sturen.
- Graag ontvangen wij het geannuleerde artikel binnen deze wettelijke periode van u terug. Als dat niet lukt blijft de order alsnog in stand en kunt u verder geen aanspraak meer maken.
- Het retourtransport is voor risico van, en op kosten van de verzender; verpak het item zorgvuldig, zend het zo spoedig mogelijk terug en bewaar uw verzendbewijs.
- Alle onvolkomenheden, waaronder bijv. te weinig frankeren, beschadigde/missende toebehoren, kunnen op het terug te betalen bedrag in mindering worden gebracht. Wij nemen dan contact met u op voor een passende regeling.
- Vanzelfsprekend verwachten wij een retour gezonden artikel terug te ontvangen in de staat zoals wij het u verstuurd hebben. Bij beschadiging door gebruik, verkeerde behandeling, vocht, (brand/tabak)geur, kreuken of anders, nemen wij artikelen niet terug. Wij nemen dan contact met u op voor een passende regeling.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@hetmillushandelshuis.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. Retouradres; Retourservice. Het Millus handelshuis Berken 5 5763BH Milheeze Nederland email; info@hetmillushandelshuis.nl