Mocht u om welke reden dan ook, niet geheel tevreden zijn met uw aankoop …

 


Bij Het Millus Handelshuis hebben wij tevreden klanten.
Als u niet geheel tevreden bent met een aankoop, nemen wij dit artikel graag terug en begeleiden u naar een beter passend product of geven uw geld terug. Natuurlijk is dit niet van toepassing bij speciale bestellingen of maatwerk artikelen.
In overige gevallen hanteren wij de volgende regels:

  • Bij Het Millus Handelshuis mag u binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van uw bestelling, de order of delen daarvan, zelfs zonder opgaaf van reden, annuleren.
  • Graag ontvangen wij het geannuleerde artikel binnen 14 dagen na annulering van u terug. Als dat niet lukt blijft de order alsnog in stand en kunt u verder geen aanspraak meer maken.
  • Het retourtransport is voor risico van, en op kosten van de verzender; verpak het item zorgvuldig, zend het zo spoedig mogelijk terug en bewaar uw verzendbewijs.
  • Alle onvolkomenheden, waaronder bijv. te weinig frankeren, beschadigde/missende toebehoren, kunnen op het terug te betalen bedrag in mindering worden gebracht. Wij nemen dan contact met u op voor een passende regeling.
  • Vanzelfsprekend verwachten wij een retour gezonden artikel terug te ontvangen in de staat zoals wij het u verstuurd hebben. Bij beschadiging door gebruik, verkeerde behandeling, vocht, (brand/tabak)geur, kreuken of anders, nemen wij artikelen niet terug. Wij nemen dan contact met u op voor een passende regeling.

Jammer dat een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet; vult u het retourformulier aan de rechterkant in en wij zorgen voor een prettige afhandeling binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel wat u terug wilt sturen.

Retourformulier

Velden met een * zijn verplicht

Ik stuur het artikel, op de manier als door Het Millus Handelshuis aangegeven, zo spoedig mogelijk terug.